Медіаурбаністичні мости до Ужгорода. Анонс
Мережа освітніх кемпів "Чистий простір" (м. Кропивницький, Кіровоградська область) у партнерстві Прес-клуб (м.Кропивницький) реалізовуватимуть проект "Мости до міста: Кропивницький-Ужгород". Проект реалізується в рамках Програми національних обмінів, за
фінансування Європейського Союзу та Національного фонду підтримки
демократії (США)”.
В рамках проекту заплановано:
- медіаурбаністичний мережевий візит до Ужгорода
- у місті Кропивницький по поверненню буде проведено тематичний урбаністичний форум KROPYVNYTSKYI SMART CITY DAY (тематика – Медіаобраз міста Кропивницький. Будемо говорити про: Бренд Кропивницького: які стратегії потрібні для його створення? Візуальний стиль міста. Брендбук. Яким є медійне обличчя міста і чи привабливе воно для туристів?).
Сторінка події
Мета проекту: вивчення урбаністичного та медійного досвіду Ужгорода з метою запозичення ефективних практик для розвитку урбаністичного онлайнового медіа свого міста "Propolis" та розвитку міста.
Цілі проекту:
- познайомитися з досвідом урбаністичного видання «Унікум» та вивчити їхні алгоритми і підходи до медіа менеджменту журналу;
- познайомитися з досвідом Ужгородського прес-клубу
- обсервувати візуальний стиль міста Ужгород
- провести публічний захід на тему медіаобраз міста та регіону (на базі Ужгородського Прес-клубу реформ)
- дослідити прояви громадського активізму в місті Ужгород з метою визначити індекс його громадської активності (зустріч з координатороами проекту «Майстерня міста Ужгород»)
- взяти інтерв'ю у розробників "Бренд Ужгорода"
- розробити стратегію розвитку журналу «Propolis» міста Кропивницький
- здійснити обмін досвідом між містами
- провести у місті Кропивницький по поверненню урбаністичний форум Kropyvnytskyi SMART CITY DAY (тематика – Медіаобраз міста Кропивницький. Бренд Кропивницького: які стратегії потрібні для його створення? Яким є медійне обличчя міста і чи привабливе воно для туристів?).
Формат зустрічей – фокусний обмін досвідом, інтерв'ю, міське сканування, публічний захід – в Ужгородськогому прес-клубі реформ зустріч на тему «Медійне обличчя маленьких міст: як журналісти створюють імідж міста та регіону», досвід Ужгорода та Кропивницького.
Координатор візиту та автор проекту - Ірина Ткаченко.
Досьє про проект Мости до міста.
Проект «Мости до міста» має гнучку концепцію. Мережевий візит передбачає підвищення мобільності учасників, занурення в простір міста.
У такому формулюванні і форматі проект може повторювати принаймні ту кількість разів, скільки в Україні міст і містечок, адже досвід кожного міста унікальний. Хочеться, щоб після візиту будувалися комунікації та спільні проекти.
Ми пишаємося тим, що ця назва стала впізнаваною для Кропивницького: завдяки Програмі національних обмінів, в рамках якої було підтримано тестову версію «Мости до міста: Кропивницький-Луцьк», успішно реалізувати «Мости до міста: Кропивницький-Чернівці», «Мости до міста: Кропивницький-Івано-Франкі вськ».
Лендінг проекту http:// mistdomista.tilda.ws/
Крім того нам вдалося розробити масштабний проект «Мости до міста» і отримати грант від Британської ради в Україні в рамках програми "Active citizens" («Активні громадяни»), який ми успішно втілили весною цього року. Один із заходів ми включили в програму нашого проекту «Мости до міста: Кропивницький-Івано-Франкі вськ», аби ці мости реально були прокладеними і отримані знання можна було поширити у чисельнішій громаді.
В рамках проекту заплановано:
- медіаурбаністичний мережевий візит до Ужгорода
- у місті Кропивницький по поверненню буде проведено тематичний урбаністичний форум KROPYVNYTSKYI SMART CITY DAY (тематика – Медіаобраз міста Кропивницький. Будемо говорити про: Бренд Кропивницького: які стратегії потрібні для його створення? Візуальний стиль міста. Брендбук. Яким є медійне обличчя міста і чи привабливе воно для туристів?).
Сторінка події
Мета проекту: вивчення урбаністичного та медійного досвіду Ужгорода з метою запозичення ефективних практик для розвитку урбаністичного онлайнового медіа свого міста "Propolis" та розвитку міста.
Цілі проекту:
- познайомитися з досвідом урбаністичного видання «Унікум» та вивчити їхні алгоритми і підходи до медіа менеджменту журналу;
- познайомитися з досвідом Ужгородського прес-клубу
- обсервувати візуальний стиль міста Ужгород
- провести публічний захід на тему медіаобраз міста та регіону (на базі Ужгородського Прес-клубу реформ)
- дослідити прояви громадського активізму в місті Ужгород з метою визначити індекс його громадської активності (зустріч з координатороами проекту «Майстерня міста Ужгород»)
- взяти інтерв'ю у розробників "Бренд Ужгорода"
- розробити стратегію розвитку журналу «Propolis» міста Кропивницький
- здійснити обмін досвідом між містами
- провести у місті Кропивницький по поверненню урбаністичний форум Kropyvnytskyi SMART CITY DAY (тематика – Медіаобраз міста Кропивницький. Бренд Кропивницького: які стратегії потрібні для його створення? Яким є медійне обличчя міста і чи привабливе воно для туристів?).
Формат зустрічей – фокусний обмін досвідом, інтерв'ю, міське сканування, публічний захід – в Ужгородськогому прес-клубі реформ зустріч на тему «Медійне обличчя маленьких міст: як журналісти створюють імідж міста та регіону», досвід Ужгорода та Кропивницького.
Координатор візиту та автор проекту - Ірина Ткаченко.
Досьє про проект Мости до міста.
Проект «Мости до міста» має гнучку концепцію. Мережевий візит передбачає підвищення мобільності учасників, занурення в простір міста.
У такому формулюванні і форматі проект може повторювати принаймні ту кількість разів, скільки в Україні міст і містечок, адже досвід кожного міста унікальний. Хочеться, щоб після візиту будувалися комунікації та спільні проекти.
Ми пишаємося тим, що ця назва стала впізнаваною для Кропивницького: завдяки Програмі національних обмінів, в рамках якої було підтримано тестову версію «Мости до міста: Кропивницький-Луцьк», успішно реалізувати «Мости до міста: Кропивницький-Чернівці», «Мости до міста: Кропивницький-Івано-Франкі
Лендінг проекту http://
Крім того нам вдалося розробити масштабний проект «Мости до міста» і отримати грант від Британської ради в Україні в рамках програми "Active citizens" («Активні громадяни»), який ми успішно втілили весною цього року. Один із заходів ми включили в програму нашого проекту «Мости до міста: Кропивницький-Івано-Франкі
Коментарі
Дописати коментар